خدمات تخصصی ما

مجموعه مدیریت صادرات میر اکسپورت با ارائه خدمات نوین ازجمله: سنجش بازار هدف و تقاضای کالایی، تدوین زنجیره ارزش صادراتی و قیمت گذاری رقابتی، طراحی استراتژی ورود به بازار هدف، اعتبار سنجی شرکای تجاری، همراهی مترجم و وکیل تجاری در مذاکرات تجاری و عقد قرارداد خدمت رسانی مینماید. در این مسیر همچنین با پیگیری امور گمرک ،حمل و لجستیک و نیز پیگیری الزامات حقوقی و قانونی به شما کمک کند تا تجربه ای آسان سریع و امن را در تجارت بین المللی خود داشته باشید. ضمنا با ارائه نوشته های تخصصی دید جامعی در خصوص بازارهای هدف منطقه ای و ساختارها و روندهای مورد نیاز صادرات به شما ارائه میدهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خدمات میراکسپورت، می‌توانید به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید یا با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید. ما راه حل های متناسب با نیازهای مشتری را ارائه می دهیم.

ویژگی ها را کاوش کنید

مدیریت کامل زنجیره ارزش صادراتی

پروژه تدوین زنجیره ارزش در میراکسپورت یک ابتکار عمل جدید است که با هدف ارتقای سطح مزیت رقابتی کالاهای ایرانی در مقایسه با رقبا آغاز شده است. این پروژه با ارائه خدمات نوین و تخصصی به صاحبان کسب و کار، به آنها کمک می‌کند تا تجارت خود را به سطحی بالاتر ارتقا دهند.استفاده از خدمات زنجیره ارزش میراکسپورت، مزایای متعددی برای صاحبان کسب و کار دارد.

فرآیند حرفه ای

پردازش چهار مرحله ای

01

مشاوره اولیه

تحلیل نیازهای شما

بیان شرایط بازار هدف

سنجش نیازمندی های ورود

02

طراحی نقشه راه

 تحلیل داده ای 

مقایسه مزایای رقابتی

تدوین زنجیره ارزش صادراتی

03

اجرای استراتژی ورود

بازاریابی ایمیلی، میدانی و نمایشگاهی

بازارسازی و ذائقه سازی

مدیریت لجستیک و گمرکات

مدیریت زنجیره تامین.تا مقصد نهایی

04

پشتیبانی مستمر

پشتیبانی و نظارت بر زنجیره تامین 

پیگیری اداری و حقوقی تا تحویل نهایی

پیگیری امور فروش

پلن های تعرفه همکاری

مشاوره و آموزش صادرات

ویژگی:

  • ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمینه صادرات
  • برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط
  • چالش‌های پیش از صادرات
  • ارائه راهکارهای کاربردی
  • چشم انداز،نتایج و دستاورد صادرات
درخواست سفارش

سنجش بازار و فرصت‌های صادراتی

ویژه

ویژگی:

  • شناسایی فرصت‌های صادراتی
  • تحلیل بازارهای هدف
  • شناسایی رقبا و مزیت‌های رقابتی
  • ارزیابی پتانسیل محصول در بازارهای بین‌المللی
  • بررسی تقاضا بر اساس علایق مشتری
  • سنجش تقاضا بر اساس جنسیت، سن متقاضیان
درخواست سفارش

تدوین استراتژی صادرات

ویژه

ویژگی:

  • تعیین اهداف صادراتی
  • انتخاب روش‌های ورود به بازار
  • تدوین زنجیره ارزش افزوده صادراتی
  • تعیین قیمت و کیفیت در مقایسه با رقبا
  • تعیین منطقه و جامعه هدف مناسب
درخواست سفارش

بازاریابی و فروش بین‌المللی

ویژگی:

  • بازاریابی اینترنتی
  • بازاریابی میدانی
  • بازاریابی نمایشگاهی
  • بازارسازی
  • ایجاد ارتباط با خریداران بالقوه
  • تبلیغات و روابط عمومی بین‌المللی
درخواست سفارش